"The list" - 10 lärdomar om kriskommunikation under pandemin

Det börjar bli en del liveframträdanden nu, vilket är betydligt roligare än att prata framför en skärm på hemmakontoret. Under förra veckan var jag på min första jobbresa till Stockholm sedan oktober 2020. Kändes nästan som att resa utomlands. 

I Stockholm hade jag förmånen att få delta i en panel och hålla föredrag på PUBLIKOM ute Nackastrand. Jag fick prata med många intressanta människor och hade överlag fina dagar. Tyvärr kunde jag inte delta på galamiddagen på Berns. Det svider lite.

Den som vill kolla på mitt fördrag kan klicka på länken nedan. Jag pratade i ca en halvtimma om de lärdomar om kriskommunikation som jag gjort under pandemin - stora och små. Min 10-bästa-lista är en levande lista och om ett halvår har den kanske 15 eller 20 punkter. Eller också har jag kanske kondenserat ner den till 7. Vad vet jag. 

Kolla på föredraget HÄR

 


 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Den blomstertid nu kommer.... Veckans valaffisch v.28

Fyra spaningar i invasionens skugga

Vem gynnades av valbevakningen - en fråga om AB-index?