Gästkrönikör på Elfsborg.se

Nu har jag skrivit min första krönika i ett annat forum. Efter min text i Borås Tidning om sociala medier och fankultur blev jag kontaktad av Elfsborgs officiella hemsida om att med jämna mellanrum skriva krönikor där. Nu blir det kanske inte så mycket medier utan mer fotboll. Men i den första krönikan skriver jag om att regeringar verkar tjäna popularitetspoäng när det går bra för fotbollslandslaget. Innebär det att Sahlin & co bör önska att svenska landslaget misslyckas i EM-kvalets inledning i början av september mot San Marino och Ungern för att ha en större chans att vinna valet? Läs krönikan här.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Den blomstertid nu kommer.... Veckans valaffisch v.28

Fyra spaningar i invasionens skugga

Vem gynnades av valbevakningen - en fråga om AB-index?