Metroexpert om valaffischerna 2014

I dagens Metro agerade jag valaffischexpert och vill ni se mina kommentarer kan ni läsa här. Kommer att på bloggen ge lite mer utförliga kommentarer (hade inte heller möjlighet att se alla affischer när jag bedömde dem). När jag nu sett alla är jag lite besviken på att så få tar ut svängarna. Faktum är att det bara är SD och Fi som gör att man reagerar lite. Möjligen MP eftersom den skiljer sig så från deras tidigare afficher. Men mer om det senare. Vid lunchtid var även min medförfattare Orla Vigsö med i P3 och kommenterade valaffischer på Valfestivalen. Orla kommer också lägga ut sina valaffischfavoriter på deras hemsida

Vill ni själva kolla alla riksdagspartiers afficher i årets val kan ni kolla på Expressens bildspel.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Den blomstertid nu kommer.... Veckans valaffisch v.28

Fyra spaningar i invasionens skugga

Vem gynnades av valbevakningen - en fråga om AB-index?